人生舞台上,我奏着自己的生命曲,而您是其中的一小段插曲,虽只属那么地一段,但少了那一段,整首曲更显得缺残。

Wednesday, January 9, 2008

The key of Love~张智成



你站在阳光底下
发端透彻银霞
沉默的脸 代替回答
希望只放在心上
你总是还记得我
爱或不爱的那些小事情 钜细无遗
我却总是忘了你
门后被忽略的整个世界
要如何进去
告诉我 钥匙在那里??
我愿意 带你到处去旅行
含蓄的爱没意义
我会大声地告诉你
我要你 每天过的好好的 *** 注明
永不离弃
我要一生一世陪伴着你

Do you still remember me?
Won't you know that you're the one
who used to be so closed to me?
Every door has a key
Let me open up your heart and
lead you to the sky behind
If we try, we will find our paradise
In your eyes I can see the lonely sky
With reflections of the clouds
where you wanna hide
Let it shine,so bright that
I can read your mind
I wanna tell you,
I will live my whole life
through loving you
永不离弃
我要一生一世陪伴着你

阿百说:
这首歌的歌词,让我明白了人帮人,更幸福这个道理,希望你会喜欢。。

1 comment:

Lee Chien said...

nice song... :D
quite touched...

orange invasion

網誌排行 top-bloggers.com